tirsdag den 29. maj 2007

Mit nye liv:

Jeg hedder Brynhild Bøtker Eriksen og er den 1. januar 2007 gået på efterløn efter et langt, men dejligt og aktivt arbejdsliv. Jeg har planlagt mit nye liv som efterlønner meget grundigt, og jeg er allerede godt i gang og nyder alle mine aktiviteter meget. Især nyder jeg også min nye frihed rigtig meget.

Allerede i efteråret 2006 bestemte jeg mig til at gøre noget særligt ved mine gamle interesser for tekstilkunst, så jeg gik på nettet og skrev "tekstilkunst". - Jeg skal love for, at en helt ny og meget spændende verden åbnede sig for mig. Den har jeg så gjort brug af.

I marts var jeg på min fødselsdagstur til Mexico. En fantastisk oplevelse, hvor jeg bl.a. fik mulighed for at besøge Frida Kahlos hus. Meget, meget spændende.

Allerede i efteråret havde jeg meldt mig til et kursus i Andalusien hos Solvejg Refslund. Stof-/papircollage og akrylmaling. Det var fantastisk spændende. Inden da forberedte jeg mig ved at snuse til papirfremstilling hos Ragnhild i "Den Lille Lade" og acrylmaleri hos Christina Kjelsmark på Sønderbygaard, og nu skal jeg på kursus i broderi hos Bettina Andersen, og efter sommerferien i trykteknik på stof hos Bitten Hansen. Så er jeg spændt på, hvad der kommer til at optage mig mest. Det er også rigtig dejligt at lære en masse nye mennesker at kende.