mandag den 4. maj 2009

Signe og Lars' bryllup den 2. maj 2009.

Så nærmer vi os endelig den 2. maj, hvor Signe og Lars skal giftes i Tjørring Kirke og holde bryllupsfest på Nørre Vosborg. http://www.bryllupmaj2009.dk/billeder.html
Dagen inden brylluppet kørte Bjarne og jeg ud til Nørre Vosborg for at lave den æresport, som skulle stå ved indgangen til festlokalet. Det tog nogle timer at bygge den op, men den blev også rigtig flot med bøgegrene og masser af blomster.
Dejligt, at vi kunne stå ovre i den gamle lade og pynte æresporten. Den ville nok ikke kunne holde sig helt vildt pænt til næste dag kl. 16.00, når festen skulle starte, men så måtte det være tanken, der tæller.
De var ikke vildt hjælpsomme på Nørre Vosborg. Jeg måtte selv finde nogle friske venindefyre til at bære den over næste dag, Vi skulle jo køre Signe og Lars, så vi kunne jo ikke sætte den over.
Jeg havde dekoreret et flot skilt, som Klaes havde været så sød at save ud for mig. Det nyeste billede af Signe og Lars pryder skiltet.
Fredag aften var jeg et lille smut oppe ved Signe. Lars var taget over til sine forældre, hvor han skulle overnatte inden vielsen. Signe havde besøg af veninderne, som skulle overnatte hos hende, så de kunne hjælpe hende i brudekjolen næste morgen.
På vej hjem fra kirken om morgenen den 2. maj, hvor jeg havde været oppe med kirkepynt, risposer og antennestrimler, var jeg lige forbi Lars og Signes hus, hvor Lars' familie havde sat en fin æresport op aftenen før.