onsdag den 26. september 2007

Kursus hos Steen

Steen hjælper en kursist over en stilstand.
Frokost ved langbordet i "privaten". Resterne fra morgenkaffen med mine hjemmebagte boller, ost og lækker brombær-/pæremarmelade. Det var hyggeligt, og så blev der også puttet noget teori på.Et af mine billeder fra mit kursus i Spanien. Jeg havde taget det med, for at forsøge at "redde" det. Steen syntes, det var interessant (Det er det jo også). Han foreslog, at jeg også maler den hvide hånd sort. Jeg synes jo bare, at lidt af pointen (vores forskelligheder), går fløjten, men det ender nok med, at jeg gør, som han siger.
Det var et dejligt idyllisk sted derude i Gullestrup, og så var det fint vejr.
Vi var alle meget optaget af vore "kunstværker".
Nogle startede helt forfra i dag. Det er fordelen ved acrylmaling, at når det er tørt, kan man bare male det hele over.
Her stod jeg og malede. Foran et af Steens meget store malerier. min baggrund havde jeg malet sidste onsdag. Nu prøvede jeg at male nogle af de ting, som var blevet lagt frem på midterbordet. Her er jeg lige gået i gang. det skal blive helt anderledes og meget bedre. Eller også skal det bare males over igen.
Dejligt atelier med udsyn over den store have.
Steen havde slæbt en masse sjove ting ind, som vi kunne bruge til inspiration, hvis vi kom i bekneb for idéer. Jeg valgte et par af dem.