fredag den 3. oktober 2008

Det er tid til at vise dagens arbejder og modtage råd og kommentarer. Lene viser sit fint sandwich-syede tæppe.
Karina og Vibe beundrer Jyttes smukt forarbejdede arbejde. Jytte har sat sine små stykker stof op på vlieseline. De fleste laver sandwichbund, men denne teknik virker meget ren, synes jeg.
Min bud på en tekstil udsmykning til en moderne kirke. Jeg valgte at brodere en knæpude til brug ved alterfald. Bunden er frit broderet på sandwichbund af shetlandskrøluld og brunt filteuld med garner af silke og uld. Et alterbæger og en oblat er syet på sandwichbundenJeg har forsøgt mig med et uregelmæssigt uldkors, men det kommer nok på bagsiden af puden. Her Tinas bud på opgaven. Tina har forsøgt sig med symbolske fisk. Prøven er ikke vasket ud endnu. Jeg tror det er et udsnit af en altertavle.
Her Vibes bud på opgaven. Sandwichbund med kors i silke med dekoration. Vibe er vist heller ikke helt færdig med at spekulere over udformningen.