tirsdag den 18. november 2008

Om aftenen efter vi havde besøgt Birgitte Busk, var vi på pizzeria i Kerteminde. Vi plejer at
arbejde videre på vores broderier senere på aftenen, men vi var noget trætte denne gang, så vi orkede det ikke. bogen Broderi Ballader var netop udkommet til denne weekend, så jeg havde sikret mig et eksemplar hos Bettina. En rigtig flot bog, hvor både Bettina og Birgitte Busk viser nogle af deres broderier. I øvrigt en meget omfattende bog, som det ikke er nok bare lige at bladre igennem.
Inden vi forlod Birgitte Busk, havde hendes store flotte hankat lagt sig godt til rette i Birgittes stoffer. Jeg måtte godt snakke med den og røre ved den, men den var ellers lidt lunefuld.
Vi havde en rigtig lang snak med Birgitte. Her Astrid, Kirsten, Birgitte, Ulla og Bettina.

Et af Birgittes nøgenbilleder. (Ja, jeg ved ikke, om hun har andre end dette).
(Jeg ved heller ikke, hvornår jeg lærer at sætte mine billeder ind i den rigtige rækkefølge).