mandag den 23. februar 2009

Hanne er ganske godt tilfreds med sin filtede tehætte, som hun har dekoreret med monoprint. Jeg synes, den er rigtig flot. Jeg kunne godt tænke mig at prøve at filte.
Nu er vi ved at være ved kursets afslutning, og alle vore kreationer skal gåes igennem, så vi kan blive lidt klogere på, om det, vi har tænkt os, kan lade sig gøre, eller vi kan få nogle gode id'eer. Fra venstre mod højre hænger mine vævede ting (stadig iklædt forsvindingsplast), under dem mine 4 monoprints (de 2 med håndlavet papir). Derefter Mine 3 papirkollager, og til sidst mit freeformstrik. Alt mangler at blive maskin- og håndbroderet, men det glæder jeg mig til at komme i gang med derhjemme.
Bettina ser på Astrids freeform kreationer. Forrest et par monoprints.


Astrid lytter til Bettinas kommentarer. Hun har fået lavet mange spændende ting på dette modul.
Så går turen snart hjem til Herning. RutViola og jeg når lige at få lagt sidste hånd på vore ting. Det har som sædvanligt været et spændende kursus.