tirsdag den 15. januar 2008

Jeg har syet nogle af tingene fra "Broderi 7" færdige.

Her er min farveanalyse af et fotografi blevet til til et abstrakt broderi med såvel frit maskinbroderi som håndbroderi. Derefter har je syet det på en sort aflang pude, som nu ligger inde i de grønne møbler.
Mit store broderi over den medbragte sten. Applikation, frit maskinbroderi og håndbroderi. Mit 3-dimentionelle insekt passer fint på stenen. I stof og stil havde de ikke mere af det grønne stof, så nu må jeg finde på en anden løsning.
Min fine lille selskabstaske, som vel er til når jeg skal til selskab hos dronningen. Den er jo lavet på modul 1 ved hjælp af fast2fuse materiale. Mit stof var egentlig lidt vanskeligt at bruge til det, fordi det var meget glat, men den blev da meget fin alligevel.
Her den anden side af tasken.