tirsdag den 30. juni 2009

Der blev arbejdet flittigt og koncentreret rundt ved bordene. Her Elva og Anette i gang med fotooverføring og klippe klistre.
Og Bodil koncentreret i sit forsøg på at få en fotooverføring frem. Det var ikke altid helt nemt.

Det blev til mange diskussioner bl.a. om de forskellig slagmetaller og deres mulige patineringer.
Et af mine påbegyndte billedermed en fin fotooverføring af min sædvanlige træstub fra Sedella i Spanien og mit eget hjemmelavede papir med silke. Der er lang vej igen. Meget arbejde foregår inde i hovedet, synes jeg. Men der er da noget at tage fat på derhjemme. Et par fotooverføringer mere, noget mere papir og måske lidt slagmetal og lidt farve!!!

Her har jeg brugt noget af mit vævebroderi sammen med en papiroverføring. Senere har jeg kommet et let lag gips over hele pladen. Det dæmper udtrykket lidt, og det er i grunden ikke så ringe.