onsdag den 21. oktober 2009

Afgang 09 - Moderne Broderi

Så kom weekenden den 16., 17., 18. oktober, og det blev tid til at sætte vores udstilling op, afgang 09 - Moderne Broderi. Bjarne og jeg havde taget campingvognen med til Kerteminde og indlogeret os på Kerteminde Campingplads.

Annettes mand, Thomas, og Bjarne hjalp hele lørdag eftermiddag med at hænge billeder op. Det var hårdt arbejde, men det blev en flot udstilling. Det var godt, vi havde dem. Vi kunne umuligt have nået det hele selv. Her ses den ene væg med broderier fra os alle 4, Annette, Astrid, Kirsten og mig.

Her samme væg med et nærbillede af min pude, Astrids 2 æsker, Annettes vævestykke, mit Mixed Media med vævestykke og min taske i spalteklip med ætsninger.
Her et kig på den modsatte væg. Fra venstre: Annettes billede og taske, Annettes åkandebillede, i døren min t-shirt med murstensbroderi og taske i fast2fuse, i vinduet min maske og Annettes maske. Underst min pude med minimalismebroderi.
Her mit selvportræt, Astrids selvportræt, ikon og andre broderier, mit "Stor Kunst"med bl.a. tyvek, min blå collage om OCD i glas, Astrids og Annettes billeder, min posetaske og yderst til venstre min pude med abstrakt broderi.
Her alle mine mapper. Én for hvert modul. Det har været et kæmpe arbejde, men det er meget værdifuldt at have som dokumentation.