onsdag den 21. oktober 2009

Vi havde megen morskab ud af mine mapper over modulerne og minderne fra vores barndoms broderier. Her fra v. til h.: min mor, Bjarne, mig og Karens veninde.
Bettina og Bente havde holdt nogle fine taler. Øverst over Bettina hænger vores fælles Afghanistan projekt.
Jeg var meget glad for alle de besøgende, som var kommet for at mine broderier. Fra v. mod h.: Mig selv sammen med Karens veninde, Erna, min skoleveninde, Elsebeth og min veninde Karen. På væggen kan man se et par af Astrids broderier, mit broderi over et smukt træ i Toscana, mit OCD-billede og igen et af Astrids billeder og under det Annettes billede. Forrest alle mine mapper over de 8 moduler.
Efter ferniseringen inviterede jeg alle mine gæster hen i campingpladsens dagligstue. Jeg havde bagt 2 lækre pæretærter, og Signe hjalp med at piske flødeskum og lave kaffe. Det var rigtig hyggeligt. Her min søster, Corinna, Mia, Signes veninde fra Herning og min datter, Signe.
Heldigvis tog mange af mine gæster med hen i campingpladsens dagligstue og fik kaffe, så vi kunne få snakket om udstillingen, som alle var meget begejstrede for. Her min mor, min morbror, Jørn og han kone Grethe, min barndomsveninde, Karen og hendes veninde, Erna, og Karens søster, Grethe.