onsdag den 21. oktober 2009

Her er jeg så mellem ginen med min t-shirt med applikation af broderet murstenstryk og taske i fast2fuse. På væggen Annettes åkandebillede, i vinduet min og Annettes "burka-masker" og på gulvet min store pude med minimalistisk broderi (motiv fra Fuglsang Sø ved Herning).
Det var rigtig dejligt at min mor kunne komme med Grethe til udstillingen. Det var en meget stor oplevelse for hende at se mine broderier. Hun har jo selv broderet meget i sine unge dage.
Det var bare så dejligt, at der kom mange besøgende til mig. Her ved siden af mig, Lene og Elsebeth, mine gamle barndomsveninder. I baggrunden på væggen, mit "selvportræt", collage med metal og broderi.
Bettina overrækker mig mit kursusbevis for efteruddannelse i Moderne Broderi. Nu kan jeg så kalde mig brodøse. Det har været et fantastisk forløb, og nu glæder jeg mig til de udfordringer, jeg skal stille mig selv.
Der var stor interesse for mine mapper fra de enkelte moduler. Her er det sammen med mig, Erna, Grethe og min mor, der beundrer dem. Jeg synes selv, mapperne er rigtig god dokumentation for hele forløbet.