mandag den 7. april 2008

Så blev jeg færdig med mit billede. Jeg har flyttet mit syede ansigt ned i den gotiske tekst og trykt ansigtet oppe i højre hjørne. Ulven giver hals. Jeg er ganske godt tilfreds med resultatet og kompositionen. Det er fint med kontrasten mellem det ekspressionistiske og det fotografiske ansigt. Havde jeg haft et par dage mere, havde jeg nok bygget ulven op med flere lag stof og mere tyl, men den går an.
Øverst t.v. Elsebeth. Øverst t.h. Hanne. Nederst t.v. Lena T. Nederst t.h. Sonni.
Fra venstre: Anita, Anna-Britta, Birgit H. og Lena A.
Her Birgitte og mig. Birgitte havde selv fået lavet en trykramme med et Benny Andersen digt. Det gjorde sig rigtig fint på hendes baggrund.
Her Birgit N' billede. Hun havde i starten lavet sit ansigt meget mørkebrunt, men havde siden malet meget på det, så det var blevet noget lysere. Hun er født i stjernetegnet, Vædderen.