mandag den 7. april 2008

De fleste af os havde trykt og malet stoffer, som skulle bruges til baggrund. Lørdag var det dejligt vejr, så vi nød kaffen ude på gårdspladsen mens stofferne hang til tørre. Ved bordet: Sonni, Anders, Solvejg og Elsebeth. I baggrunden: Lena A., Birgit N., Lena T.og Birgit H.
Sonni, Solvejg og Elsebeth ved havebordet.
Birgit N., Lena T. og Birgit H. blandt deres stoffer. Jeg er næsten sikker på, at snakken handler om deres billeder!
Lena, Lena og Birgit.
Solvejg var så sød at låne os en trykramme med gotisk skrift, så nu er jeg kommet godt i gang med min baggrund. Den gotiske skrift er trykt på mit malede stof, min ulv er sat på, og jeg eksperimenterer lidt med mit syede ansigt og vil også have trykt mit ansigt på. (Det jeg fik lavet hos Kirsten fra Spektrum). Jeg synes, det er meget dekorativt med den gotiske skrift trykt på stoffet.